perjantai 19. heinäkuuta 2013

iki-ihanat mummon kutomat sukat

                                         -Oi,minä niin tahtoisin puna-valko raidalliset sukat!
                                         Niin minun mummini sitten kutoi minulle ne.Ne o-
                                         vat kuin villasukat jotka eivät lämmitä niin että niitä
                                          voi kayttaa myös syksylla,kesällä  ja keväällä! Ne
                                         olivat niin ihanat että oli pakko laittaa ne tänne mun
                                                                          blogiin.

                                                           
 
                                        Takana on minun mielestani maailman ihanin patteri
                                                                   mummolastani Pietarista.

                                                           



                                    En itse osaa neuloa sukkia, mutta täytyypä opetella:)

1 kommentti:

  1. jos joku osaa kertoa miten kuvat saa pysya blogissa nii voiko kertoa
    kiitos

    VastaaPoista

KIITOS KUN KOMMENTOIT!